Konferansjerzy

Współpracujący z nami konferansjerzy poprowadzą dla Państwa najróżniejsze imprezy – od małych koncertów biletowanych, poprzez eleganckie imprezy firmowe aż do wielkich koncertów plenerowych. Nie straszne są im wyzwania – do każdego z nich przygotowują się z jednakowym zaangażowaniem i są otwarci na współpracę z klientem.

Ireneusz Krosny

Najpopularniejszy polski mim w roli mówcy?

Irek Krosny poprowadzi dla Państwa imprezy zamknięte o różnorakiej tematyce (także w języku angielskim), okraszając je nutką nieoczywistego humoru. Jako specjalista od mowy ciała potrafi zauważyć niuanse zachowania gości i potrafi w zabawny sposób to wykorzystać w swoich wystąpieniach.

Piotr Gumulec

Członek Kabaretu Chyba i grupy Narwani z kontekstu, utytułowany komik, improwizator i konferansjer. Potrafi poprowadzić każdą imprezę i zachęcić do zabawy każdego widza – nawet tych z samego końca sali lub miejskiego rynku.

Jest pomysłodawcą Poligonu Kabaretowego we Wrocławiu, współtwórcą nowego formatu w TV pt. 1, 2, 3… Kabaret!, etatowym konferansjerem Przeglądu Kabaretów PAKA w Krakowie. Od 2016 (czyli od samego początku) jest współprowadzącym cotygodniowy program Telewizji Polsat pt. Kabaret na żywo.

Filip Jaślar

I skrzypce Grupy MoCarta. Absolwent Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie.

Z przyjemnością, ogromnym wdziękiem i ze sporym dystansem do poruszanej tematyki poprowadzi różnorakie koncerty i spektakle, wymagające przygotowania merytorycznego i wykształcenia muzycznego. 

W Programie III Polskiego Radia wspólnie z Marcinem Łukawskim prowadzi audycję Urywki z kalendarza, miał okazję prowadzić również koncerty poświęcone twórczości Wolfganga Amadeusza Mozarta oraz cykl gali karnawałowych w Operze Wrocławskiej.

Przemysław Borkowski

Na co dzień członek Kabaretu Moralnego Niepokoju oraz autor popularnych książek kryminalnych. Zawsze spokojny i wyważony, z przyjemnością poprowadzi dla Państwa imprezy zamknięte. Jego niski głos zwraca uwagę każdego widza a rzetelne przygotowanie do prowadzenia sprawia, że Klient nie musi się martwić o zadowolenie swoich gości.